Lilypie Pregnancy tickers

June 16, 2010

rindu2an besties lagik...


harus la mule2 muka aku kan... kata tuan punya blog...


Ni pulak bukan kisah LT.. . tapi cite pasal one of my besties jugak. Jeng jeng jeng.... teka2... hahahahaa.... teka la... (aci tak main paksa2 macam ni?)


she is syakeera... ni pon satu hal jgk, nama je duduk dekat, tapi nak jumpa pon 3 4 bulan sekali ok. Susah sangat. Asal nk jumpe je aku ada hal, nak jumpe lagi je die plak ada hal. Kitorang dah kenal 4 years plus and still counting. Syak!!! My bestfren masa aku kat UKM.

rindu sangat2 ok.. lama tak borak2..just tanya2 khabar tu ada la... tapi borak macam gila memang lama tak buat. Gelak2 besar, kutuk sana sini, gossip itu ini. Macam2 cerita ok. Kitorang menyambut first game of piala dunia dengan Shakira wat performance nye lagik at star*bucks Pavilion.


tp kitorang dok dalam la..kalo kat luar mesti bising kan dengan orang2 tengok bola lagi. Tp sume tu tak menghalang kitorang nak lepaskan rindu ok. But still rindu lagi after talking talking sana sini almost 3 hours.

kata dua2 dah keja kan, bila hari keja confirm ngantok awal, tu yg 3 jam je borak tu. Aku rasa kalo bukan sebab ngantuk, confirm 5 6 jam pon tak puas2 lagi.


she’s beautiful. Banyak tolong aku time kat UKM. Bole kata shes my everything la dulu kat UKM. Now i miss her already. Syak!!! Jangan lupa kena overnite kat umah aku ok. Bole sembang lama2 lagi...


2 LoveLoLLipop:

bspotgurl said...

Bila geng geng semua dah mula bekerja, semua jadi busy .. dah takde masa lagi nak berpoye poye mcm time student dedulu..

MYRAspberry said...

mm...tu la pasalnye...