Lilypie Pregnancy tickers

September 8, 2010

bad bad gastrik


yes. i had a bad bad gastric since monday morning pas sahur.. tak tau napa la... tapi monday tu still bole masuk ofis lagi walaupon perut yang kejap ok kejap tak tu...

tapi semalam which is Selasa memang dah tak boleh bangun. even time tengah tido pon bole terjaga dalam pukul 5 macam tu sebab sakit sangat2 perut ku ini... ubat memang nan ado! tu yang payah tu. nak kejut my housemate tak sampai ati pulak.

last2 den tetido sambil basah2 pipi air mata menahan sakit nye tu... aku memang dah syak kalo gastrik berpanjangan macam ni, confirm aku punya ulu ati dah membengkak.

and yes. bila pegi jumpa doctor pagi tu around 11am macam tu doc mmg cakap benda yang sama. sebab benda macam ni aku penah lalui last year macam tu. bukan selalu la. setahun sekali camtu la...

mintak injection and ubat. doc suruh cek darah sebab disyaki ada kuman la apa kan. and result kena tunggu 2 3 hari macam tu. so i say no la... baik balik buat kat ipoh and the cost pon mesti lagi murah dari klinik yang aku pegi smalam tu.

lepas makan ubat semua terus ok la sikit even still rasa saki baki sakit tu kadang2. in fact pagi td time sahur macam tu pon sakit tu menyerang lagi. harap2 la esok pagi takde buat hal so i can drive peacefully (alone) balik kampung ku Ipoh. aku akan dijangka bertolak around 6.00am esok pagi to avoid any jemmmmmm.........
wish me reach home safely!


0 LoveLoLLipop: