September 6, 2010

gastrik di pagi isnin...


morning peeps... live update. sebab takde kerja kat ofis. hahaha.... orang len sume dah mood raya kot, mungkin sebab tu takde keje kan.... eh eh aku pon raya mode dah di-activated tau.... ;)

hmm...pagi2 lagi perutku dah diserang gastrik. yang amat teru rasa sampai takleh berdiri or duduk sebab rasa nak mengerekot (eh betol ke word ni) je..... sakit hamatttttt........ bukan tak makan or tak cukup makan. makan je. siap makan banyak lagi. tapi tah la nape kan nak jugak sakit...

pukul 5 pagi nak bangun sahur tu dah rasa sakit... mula2 ingat biasa je la sebab mungkin akan ok kan bila dapat makan masak kurma ayam yang dibekalkan oleh mak sue sebab semalam berbuka kat rumah dia. tapi sangkaan ku meleset... terus menerus sakit sampai la terbawak2 ke opis pagi tadi..

perut aku ni memang pelik sikit. selagi tak dapat susu, jangan harap sakit gastrik tu nak hilang. macam2 pe'el kan... so kat rumah memang takde stok susu pon...

terpaksa la minum di opis itu pon officemate yang kasi. terus terpaksa meminum susu itu. ;)


0 LoveLoLLipop: