Lilypie Pregnancy tickers

September 23, 2010

mereply emel di tepi pantai


raya2 pegi mandi laut kan ape kejadah nye... bajet tak ramai orang la kan.... sekali penuh la kat teluk*batik ni... nasib baik laut tu nampak lagi sebab dia besar, kalo dia kecik, memang tak nampak dah sebab penuh dengan orang.


raya ke tiga dah balik Ipoh dah... so raya keempat punya la malas nak bg orang datang rumah, so kita melarikan diri.. wahahahahaa....tidak ye... sebab pegi raya keempat yg jatuh hari isnin sebab hari selasa aku nak balik kl dah.... mana aci kan if anak kesayangan ni tak ikot... ;)


pergi berlima je. Haikal si jantas tak nak ikot... maklumlah budak lelaki dah besar mana nak ikot2 sangat kan family pegi mana kan... dia cakap nak keluar pegi raya rumah kawan2 dia.. so mama pun bagi la...



bertolak dari Ipoh pun dah pukul 11...dah siap2 masak semua kan... sampai2 memang tepat lunch hour... tak tunggu, belasah makan dulu... lapar gila ok dari pagiii tak makan... dah la mama masak masakan yg simple tapi sedap gilosss.... hari2 menu ni pon takpe..


ayam goreng tepung - udang masak sambal yang super duper best - fishcake & hotdog goreng

damn! terliur pulak....


kerja aku adalah mandi...then tak lama lepas tu naik dah... tu pon dah tanned. mandi tengah2hari kata kan... gila kan... tapi orang lain selama jek aku tengok... naik lepak2 sambil mulut kunyah2 apa yang patut...memang kalo dok kat Ipoh mulut ni tak berenti operasi.

then sambil tengok2 gelagat orang sambil reply2 emel ofis.. aku bukan la kejam sangat kan sampaikan kalo cuti tu, nak cuti betol. gelabah pulak my dear boss nanti kat opis.... "mereply emel di tepi pantai" haahahaah cun!


papa langsung tak jejak air ok. gila jaga kulit!


sofea - talia



zoom dari jauh saja... nampak tak talia berdiri kat tengah2 laut tu.. actually dia berdiri atas pelampung yg dipegang kuat2, then lompat terjun dalam air.. dia ni memang jenis lasak sasak sikit... berani...


then dia paksa2 aku ajak naik banana boat dengan dia.. kalo bukan aku sapa nak teman dia kan.. kalo papa mandi bole la papa teman. ni papa pon tak tukar baju. mama memang taknak. nak suh sofea (angah), dia sakit pulak, so terpaksa la aku teman walaupun dengan keadaan malas...


layankan je la sebab dia first time nak naik kan... aku dah banyak kali dah... tapi yang kat teluk*batik ni tak berapa best sangat la... kat pangkor, pd best....

aku punya la pegang adik takut dia terlambung jatuh ke apa kan tme tengah2 laju tu... dia pun muka pucat2 sikit takut. but she said, she had fun! ok la kalo dia suka... jangan dia trauma taknak naik lagi sudah.

mama - papa


dalam pukul 4 je semua dah tukar2 baju.... papa ajak pegi raya rumah kawan2 dia kat setiawan pulak... ikot je la kan... since papa cakap itu kawan baik papa time papa muda2 dulu.... aku memang tak ingat... nama pun dulu kecik lagiiiii.......


0 LoveLoLLipop: