Lilypie Pregnancy tickers

September 30, 2010

sekitar supper bila ntah kan...


ini adalah kejadian di Mamak Kari Kepala Ikan Jalan YKS time supper lepas balik karok last weekssss.... punya la semangat aku nak diet kan sebelum g karok tu makan nasi goreng homemade punya la seciput. last2 sampai kat mamak ni aku hentam nasi lemak.. hahahaha...ke laut dah diet la sangat aku tu...

see kat bawah ni... mesranya kan makan sepinggan.. ahahahaha...


aku la ni paksa si BF amek senyap2 wthout flash pon.... ni sume candid tanpa diketahui mereka.. hahaha... comel je bila kita tengok lelaki share2 makanan kan??? kalo pompuan aku bole terima lagi...


kisah ini sama sekali tidak terpesong atau mempunyai maksud apa2 selain kisah lelaki berkongsi makanan sepinggan yang bagi aku agak jarang dijumpai. ;)



0 LoveLoLLipop: