Lilypie Pregnancy tickers

July 1, 2010

weekend weekend


ini kisah weekend2 ok... bukan waka waka lagu bola tu tau... tau la skarang musim bola kan... and aku sesungguhnya men-support Argentina! go messi-messi.... hehehe..

last weekend went well like normal. tapi tak normal sangat sebab aku telah menjadi injured. ye la lepas sekian lama tidak ber-work-out, and bila tiba-tiba buat balik, terus satu badan lenguh sengal sana sini tau.

and itu la yg terjadi kat aku. pegi gym ari sabtu petang tu... work-out gila2 nih...kata nak kurus kan...memang tak lepaskan peluang. abes segala mesin aku try. then mandi2 siap keringkan rambut segala mak nenek sume dulu, pastu balik rumah. time tu rasa biasa2 je la lagi kan... cool je lagi ha.. siap bole keluar2 lagi malam tu.

nama je keluar malam tu..tp membosankan. act not in the mood nak keluar malam tu.. tu yang aku rasa bosan. end up tgk bola je kat tv sambil orang lain huhahuha...

ahad pagi bangun tido mak aih sakit segala badan. bayangkan punya la sakit tangan aku ni sampai nak masuk gear pon tak boleh. actually bukan la tangan, tp more tu dekat2 bahu tu.. sakit2..sekarang ni pon stil rasa sikit2...

0 LoveLoLLipop: