Lilypie Pregnancy tickers

July 3, 2012

Preggy...

Siapa ada perasan aku ada letak ticker kat blog aku ni bahagian atas tu.
me and hubs adalah mummy and daddy to be...
yes we are.

rezeki Allah nak bagi cepat. kami terima amanah ni. sukaaaaa sangat!
aku sekarang dah 5 bulan setengah dah pregnant ni....
memang tak dapat aku gambarkan perasaan camne aku rasa sekarang. 
sape yang pernah mengandung je kot rasa. im too blessed.

for the sake of my baby, tak kesah la aku nak gemuk pun sekarang. (Read: padahal kesah, tapi sayang kepada janin dalam perut ni melampaui segala2nya)
tapi harus la lepas pantang nanti pulun kaw2 bagi kurus.
aku nak lagi kurus dari before pregnant. boleh ke eh???
tengok je la nanti.. insyaAllah boleh....

nak tengok perempuan gemok ini????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
gambar last week je.... paling latest la boleh dikatakan.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaaa!!!!
aku tengah cakap pasal diri aku ni ok, bukan kawan2 aku tu....




Week: 22 weeks
Current weight: 68 kg

8 kilo lebih dah naik dalam masa 5 bulan. and akan menjangkakan angka yang lebih besar pada masa hadapan. :/





2 LoveLoLLipop:

nadiya yusoff said...

ehee...


stended la kalu pregnant gemok. :P masa ni la nak makan apa pun x kesah.asalkan baby sihat. :)

I'Allah lpas bersalin boleh kurus kalau BF anak.. :P
kalau bersalin normal lagi cepat kurus sbb lpas bersalin boleh terus pakai bengkung. mcm aku dulu C-sect so hujung2 pantang baru berani nak pkai bengkung.huuu

MYRAspberry said...

itu la kan... tp control gak manis2 kurang sbb takut kencing manis nnt...
makanan yg lain sume aku bedal je..

nasib baek la takde mengidam pelik2 lagi... heee..

ko kenapa csect dulu?