Lilypie Pregnancy tickers

July 27, 2012

Salam Jumaat


Selamat pagi uolls!!!

Alhamdulillah dah masuk hari jumaat. hari ke-7 berpuasa.
sekejap je dah masuk seminggu kan. lepas ni 2 minggu tau2 dah nak raya.

plan weekend memang dah sedia ada. just nak kena susun betul2.
kalah PM nak susun susun jadual bagai.
hubs siap suruh pegi keluar dgn kawan2 lagi pegi cari baju raya.
aku memang tak hadap pun dia teman aku cari baju raya.
nanti siki2 nak ajak balik cepat. tot of beli kaftan je la tahun ni.
tu je yang bole masuk rasanya ngan badan aku sekarang ni..

banyak cantik2 aku tengok kat fb orang dok jual2...
tapi aku jenis if ada beading2 ni tak yakin nak beli online.
kang ade je aku tak puas ati. so baik aku pegi cari sendiri kat jalan tar masjid india sana.

sabtu still KIV nk keluar jalan2 ke tak. berbuka kat umah in laws kot kat damansara.
ahad buke rumah maksue. alhamdulillah murah rezeki.

selamat berhujung minggu!





1 LoveLoLLipop:

Zie Madini said...

morning n salam jumaat gak dear :)