Lilypie Pregnancy tickers

July 6, 2012

Tak paham aku ape nak jadi dgn office aku ni...


Baca tajuk pun dah tau aku nak bebel apa kan...
sudah semestinya pasal office la... sejak2 ada HR manager baru ni, makin menjadi2 auntie cleaner mengadu domba. mungkin mintak senangkan kerja dia
Fine! sukati dia la nak mengadu ke apa kan... tapi agak2 la.

Printscreen email adalah pasal kebersihan toilet semua.
Dia (HR manager) sent kat perempuansss je.
ok tak pe la sebab dia macam concern kan pasal kebersihan toilet. Bagus la kan.
tapi tapi... cer ko baca email tu.

klik gambar untuk tumbesaran

1) Ada jugak orang yang still mencangkung atas toilet bowl? apekahhhh...
Toilet cangkung ade je, masuk la sana. yang pegi masuk toilet duduk kau dah kenapa pulak nak pegi mencangkung atas tu. selagi tak jatuh tergelincir semua selagi tu la nak buat?

FYI dalam washroom office ada 3 toilet. 1 cangkung, 2 duduk. 2 sinks. and cermin besar. CLEAR?

Ni second picture plak paling latest. Hari Selasa lepas.
lagiiiiiiiiiiiiii tak boleh belahhhhhhh weyyyyyyyyyyyyyyyyy!
klik gambar untuk tumbesaran


2) Siapa punya kerja tak flush bagai weh? Kau tak sekolah ke?
Sorry to say la.. aku rasa bukan kaum aku (read: mim layu) yang buat macam tu. 
kita even buang kecik ke besar ke basuh cuci dengan air kan? 
macamana timbul isu tak flush kalo dah bukak air? terlupa tekan flush??? tak masuk akal...

Kaum aku ni bukan macam kaum kau yang calit pakai tisu je. 
and kaum2 mim-layu kat office aku semua aku rasa beradab nak flush and cuci after habis keje ehem ehem tu. takde nye nak main tinggal macam tu.

Agaknye HR office ni senang lenang sangat kot sampai nak tengok siapa yang pegi balik toilet if diorang kunci nanti. If la kan...

pastu kalo aku dah balik dari toilet, diorang akan pegi cek toilet tu tengok aku flush ke tak kot. 
tak pun tengok ada kesan tapak kasut aku tak kat atas toilet duduk tu.
miahahahahaha.... gilos!





2 LoveLoLLipop:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

LOL LOL LOL... kelakar lah entri ni. Aunty kepochi takde hal lah kalau betul ada orang yang tak reti jaga kebersihan tu.. tapi bab HR rajin nak pegang kunci?? zzzzz.. apa kata sis suggest HR letak sorang pekerja dalam toilet, standby kot2 ada suspek leh terus tangkap, tak payah send2 email bagai.. huhuh

MYRAspberry said...

hahahaha kalo bole nak suggest je letak cctv kat situ.
tengok HR manager tu nak ke tak nak kan...takut die la plak malu tak nak...