Lilypie Pregnancy tickers

April 29, 2009

alahai elektronik nuklear woi!


exam elektronik nuklear dah pun abes... selesai!
aku menjawab dengan tenang...
yer la.. kne la tenang...
kang menggelabah kang lagi satu empeh jawapan pon aku x leh pikir..

sebelum g exam aku tunggu syak dtg amek aku dekat meja kayu depan bilik Jaksa kolej aku...
duduk la ctu aku sorang2..
time tunggu tu sempat jugak la aku study...
menambahkan lagi apa yang kurang dlm otak aku nih..
ye ye.. aku tau study last minit itu kurang baek..
tp what to do...
rase x confident je if aku dok saja2 wat bodo..

time tgh study tu...
aku belek2 aku nye kad masuk exam..
tgk meja no 313...
alamak...rasanya if kat Dewan Gemilsng, no 313 ni area tgh2, area pintu masuk...
aku boleh lagi terpikir, alamak!!!
macam kene dok depan je.. :(
x suke x suke dok area depan2!
kang aku nak termenung pon xleh...
malu la ade orang depan2 tu usha.

tunggu punya tunggu punya tunggu smpai gak Syak ni akhirnye..
hahahhahaha....suspen je...
pergh..sampai2 masuk2 dewan tgk btol! SAH!
masuk2 tros lane no meja aku...
aku dapat 2 table from the front..
i tetap x suke ok!


0 LoveLoLLipop: