Lilypie Pregnancy tickers

April 10, 2009

saya kena kurus lagi, lagi dan lagi...


gambar dibawah sudah agak basi....iaitu pada hari ahad lepas aku g kenduri Kak Sue.
pas g kenduri tu balik umah si BF... mule2 nye mak si BF ajak keluar, then x jadi..
aku ng si BF ape lagi, mengambil kesempatan la... g kuar jalan2....
drop by kat umah wan kejap, sembang punye sembang, si BF ajak g karaoke..
so we ols on je!



clockwise
  1. si BF semangat tgh nyanyi lagu ape tah...
  2. me wit si BF menunggu lagu kami keluar...sambil tu bercamwhoring...si BF pon dan berjangkit dah penyakit camwhoring nih.
  3. wan ezuanshah tgh nyanyi
  4. shina, wan, and his daughters. Ardina, kenape kepala ko senget??
  5. me wit si BF lg..time ni dah nak balik..
  6. muke si BF macam nak menerkam orang pon ade... 
  7. kami lagi....
  8. oleh sebab 1st pic tu kpale budak baju pink tu senget, kite amek gambar skali lagi!
  9. last pic (tengah-tengah) dah nak blk.. dah pegang beg dah pon.

dalam gambar ni nampak kan tangan aku yang sgt gemok tu...
scary ok kalo aku tgk balik... so mira, jayakan misi anda!!


0 LoveLoLLipop: