April 16, 2009

real MR. SPONGBOB


haaa... punye la lame baru aku nak kuarkan entry suprise bday party kecil2an Adik kan..

kitorg makan kite2 je..satu family je.. tunggu mama balik keje...
adik agak terkejut la... kami merancang dgn agak baek la jugak kan...

so, inilah hasilnye...
kek spongebob yang aku tempah kat D'Muffin tu...
.
.
.
.
.
.
tadaaaa!!!!!


::HAPPY BIRTHDAY ADIK::


:cantik kan kek ni??::


::GARY pon ade ok... kreatif sungguh akak yg buat nih::

::me-mama-Adik::
papa xdapat join... die kene g KL ptg tu... ade hal.. aku sampai2 pon xsempat jumpe papa...die dah pegi...

::the birthday gurl::

::comot2..mama yang calit krim tu kat pipi adik::

::angah::

::si penyibuk yang degil::
korang ade cara x macam mane nak hilangkan kedegilan die yang melampau nih?? die punye keras kepala yang amat ok..


::si MR SPONGEBOB yang dah x de rupe petak sangat....hahaha..sedap sangat ok::




5 LoveLoLLipop:

Fadhlah said...

sponbob...huhuhuh.mcm sedap jerk

LimeLoLLipop said...

mmg sedap gilos pon... ;)

d'muffins said...

heh heh heh... baru akak dpt tgk party korg ni, hepi to c uols enjoyed d cake... coz, i pun hepi sgt masa buat tu taw... tq ek...

LimeLoLLipop said...

mmg la hepi..sebab kek nye la we ols heppi!!!

LimeLoLLipop said...

mmg la hepi..sebab kek nye la we ols heppi!!!