Lilypie Pregnancy tickers

April 17, 2009

ayam goreng kunyit


knape tetibe aku rase macam nak cite pasal makanan je?? 
huhuhuhu...tidak tidaaaakkk...
aku nak diet la.. ;(

kan smlm pagi den poie breakfast ng si BF kat McD..
tghari tu ai x lunch la... kate diet...
hehehe...so ptg tu g training netbal (tp xde pon, coach x dtg), blk training cam kebulur..
aku pi cafe makan... makan petang...
kalo nak diet kan kene amek dinner before 7.
so aku amalkan itu buat masa ni...
mmg everyday aku akan cube sedaya upaya dinner before 7pm.


so, ini la dinner aku... hahaha...agak berat sebenarnye kan uols..
i know that... tp aku amek nasi separuh je tau..
dah setengah jalan makan baru tingat nak snap gambar..
makan dalam polisterine (btol ke eja camni?) je sudey..
so far, ini la makanan paling sedap kat kolej aku...
ayam goreng kunyit...!



3 LoveLoLLipop:

Fadhlah said...

ciannye..ayam goreng kunyit nyer paling sedap?biar toll ko nie...takkan takder lauk lain dah...

MYRAspberry said...

ade la tomyam, padprik, mee goreng sume tu... tp paling sedap nih je..

Fadhlah said...

ooooo...