Lilypie Pregnancy tickers

April 6, 2009

wedding seniorssss... HAIZA dan SHIKIN DANGDUT pon ade.


hye u ols... kan aku dah cakap ari ahad aritu aku gi wedding kakak kepada Ja...
mm, kakak Ja ni, a.k.a Kak Sue senior aku jugak time skolah dulu...
so, ramai jugak budak2 MRSM PDRM yang hadir pada hari bersejarah beliau..
pasangan beliau juga merupakan senior aku ketika skolah... 
waaahhh....jodoh zaman sekolah...
adakah aku pun begitu??
oh no no no.. BIG NO...
aku dah ade si BF skrang... i luv u B

maaf... jiwa kacau... mengong jugak.. 
sebab tu sekejap saya sekejap aku.. muahahaha...

mcm xde pe yang nak dicakap kan sgt.. 
biar gambar je la yang bercerita k..

mule2 harus la keluar gmbr aku duu kan... me & tiqah....

pengantin tengah berarak masuk ke Dewan persandingan

tengah jalan masuk dewan ni..sempat Kak Sue pandang kamera, tp kamera Tiqah la.. hihi

cantik kan.. secocok jugak.. macam barbie doll la pulak.. me loike!

ni kat atas pelamin.. kalo aku x tulis pon sure korang tau kan.. =)

si BF - me - Ila 
si BF tu dah buat muke bosan...hahaha..dgn agak panas sket time tu, lagi ar die tarik muke.. 
tambah2 macam yang aku cakap last entry kan, confirm2 la si teman baek ini semua akan bersuka ria sembang gelak bagai kan..
memang btol pon.. kami ke hulu ke hilir amek gambar, sembang2 dekat tepi pelamin la, g amek n makan cendol la, mcm2 kami buat tp si BF dan jugak x ketinggalan BF Dila n BF Tiqah  ternganga melopong tunggu kat meja makan..
hahaha...agak kejam disitu...tp xpe..bkn slalu pon... 

tqah, ja n te kat meja makan... baru lepas makan cendol ar ni sbb nampak x mangkuk cendol kecik tu. time tgh makan cendol ni jugak la SHIKIN n HAIZA menghiburkan para tetamu..
ala, SHIKIN n HAIZA yang penyanyi dangdut tu... kalo korang xknal gak, google it ok..
x kuaso den nak menerangkan yang mana satu kat sini.. kang terover describe plak. hihi


bercamwhoring bersama tuan rumah... FYI, tema adalah gold.. tu yang baju macam sepesen je kaler tu kan..

last pose bersama raja sehari sebelum balik...


lepas amek gmbr tu we ols pon trus balik.. x sempat jumpe mak ja..
mesti la tuan rumah bz yang amat kan....
sesi perpisahan berlaku sekali lagi yang mana part ni paling aku x suka ok!!
sedeyh la nak berpisah ng diorg2 suma..
bknnya selalu dapat jumpa ramai2 macam nih... huhuhu ;(
yang dekat2 tu maybe bleh la jumpe slalu kan, tp yang jaoh2 cmne??



*sory la teman2 baik sekalian jika gambar anda x termasuk dalam entry ni...malas nak pilih2...yang penting korang tetap dihatiku...cewahhh..*


1 LoveLoLLipop: