Lilypie Pregnancy tickers

April 4, 2009

tagged yang dah agak berkurun...


 aku di tagged oleh
Dewi.. 
baru arini den teringat nak buat...
aku suke tagged2 ni, cume lambat sket je la kalo aku nak wat pon kan.. hihihi..


Instruction:Go to your photos folder in your computer. Go to the 6th folder of photos. Go to the 6th picture in that folder. Put the picture on your blog and a description of it. Invite six friends to join the challenge. Link them in your blog and let them know they have been challenged!


:: tadaaa ::



erm.... nak describe pe je ek??..
gambar ni agak lame la dalam folder pix aku... 
dah macam 2 tahun lebeyh dah...
ni time dinner aku first year..
tema dinner ni batik... tp korang nampak aku baju itam je kan.. 
aku pakai skirt batik time nih...

rambut tu siap g set kat kedai lagi ok...
cam terlebih semangat plak kan...
g kedai wat curl2 sket, pastu orang kedai tu wat camne tah rambut aku jadi camtu..
aku g ng Syak sebelah den ni la..
dia pon g wat rambut jugak time nih.

sebelah aku tu Syak.. i bet ramai yang tau syak ni one of my besties..
so semeja dengan dia la time makan makan nih...
opsss....tak2...salah2...
sepatutnya meja aku kat belakang...
tp disebabkan Syak ni AJK dinner ni, dia dapat dok meja depan, and boleh bawak seorang kawan utk dok semeja dengan dia..
time ni pulak Syak ni single lagi, so nan ado la BF yang dia nak usung.. 
aku la jadi mangsa...
hehe.. mangsa la sangat kan.. padahal suko den dok depan nih... 
makanan pon up sket dari meja belakang.

cam dah panjang plak aku describe gambar nih, so now aku nak tag sape2 yang aku rase nak tag...
yang x di tag tu jangan la berkecik ati ye... 
aku ingat korang sume, tp kene tag 6 orang je, so i terpaksa memilih...
yang dah slalu kene tag ngan aku mungkin dah x di tag kot kali ini.


mereka yang di tag jatuh kepada:
(ada macam bunyik bunyian drum sket kasi suspen)
  1. Amier
  2. Hisham Hashim (die nih wajib aku tag)
  3. Izwa 
  4. Ika
empat orang je kot.. malas nak letak ramai2 (padahal blog list sikit je) hahaa....



2 LoveLoLLipop:

Anonymous said...

amboi..wajib eh?
bg 10 sebab..haha

MYRAspberry said...

sebabt pertama hingga ke sepuloh...
adalah WAJIB.. xde jwpn lain.. hehehe