Lilypie Pregnancy tickers

April 16, 2009

Hari MBB

Hari MBB?? ape tu? mesti korang pelik n tak tau kan...
hari MBB tu is Hari Melaka Bandaraya Bersejarah...
macam hari wilayah la kot...
Hari MBB ni 15 April which is yesterday.aku kan dah bercinta dengan mamat yang keje kat Melaka...(eyp2, korang jangan ingt aku dah break ng si BF plak...si BF now dah keje kat Melaka, so tu yang aku macam gilo kadang2)
so i have to know serba sket la kan...(padahal si BF yang cite)

utk tidak melengahkan masa korang baca nih panjang2 lagi, the point is, si BF from Melaka balik K.L la... ;)
aku pon from Ipoh balik KL ari rabu jugak kan..so harus la kami berjumpa...
si BF ajak g shopping...
tp kali ni sume barang2 die plak...
aku lak kene jadi tukang angkat barang
hehehe...jadik tukang angkat barang pon dapat upah k...
dapat satu flip flop from PDI & beberapa barangan make-up bernilai tidak lebih seratus...
untung kan kalo macam ni hari aku nak jadi tukang angkat barang.. Lebiu BF!
hahahahha... tp itu aku x snap gambar pon..
ate slipar nye pon tertinggal kat umah si BF.
cmne nak amek gmbr...

jalan2 si BF nak beli kemeja for keja n tshirt for jalan2...g Sg. Wang masuk kedai sane sini xberkenan.. g Times Square pulak... Sq. Wang balik... then ke Pavillion pulak..
masuk Polo, Quicksilver, n macam2 lagi sume masuk haih..
last2 menghabiskan duit kat AX.
hampeh!!!
kalo aku dah boleh beli banyak baju dah, si BF baru dapat 1 helai baju.. nilai same cam 5 6 lai baju aku kot.. aku x pentingkan brand sangat pon.. tp si BF.... bia la die kene puasa sebulan ke, janji die puas ati dgn ape yg die beli..

time ni tgh dlm fitting room test2 baju.. sempat gak aku masukkan tgn nak snap.. naughty me!

tgk skrin ye bape nak kene bayar...hehe

pokai dah kot both of us... minggu ni mungkin kami hanya berehat.. 
aku dgn nak study lagi kan..
so better dok bilik je kan kan...



0 LoveLoLLipop: