April 14, 2009

bersiaran langsung dari Ipoh...
hometown tercinta...
waahhh....best nye bau Ipoh... hahaha... boleh x aku macam ni??
boleh je la kan...



aaaa... ni bukan gambar pervert nak tunjuk tetek ok... :LOL:
ni aku nak cite time otw si BF nak g anta aku ke hentian duta, aku belek2 dalam kete die terjumpe mende alah ni...
name tag..
orang gov mmg kne pakai name tag ke??
aku try la pakai kan.. dah macam cikgu skolah plak aku tgk... hihihi...
MRS. RAMZHAN ok... *insyaAllah*


ni gambar dalam bas... bosan je sorang2 aku pon ape lg...
pulun ar dok amek 2 gambar...
naseb baek sebelah aku xde orang..
orang sebelah sane nun pon tido.. aku plak dok row 2nd last..
last row xde orang..
haaa... ape lagi aku...terkangkang sane sini la... hehehehe...


*bubye*

5 LoveLoLLipop:

NUke_Rude said...

hhohoh.. ape ni? pervert2...

kalo ferdi tgk ni, bole bdarah hdung dia!

Fadhlah said...

kerja gov mmg wajib pakai name tag...dah siap masuk dlm buku peraturan pon...yer la..cam budak sekolah gak..wajib pakai nametak kan..klu tak pakai mana kita nak kenal dia..huhuhu

LimeLoLLipop said...

huhu... yeke? naseb baek name tag cantik...

Fadhlah said...

emm..tu ler pasal..klu zaman mahdir dulu lagi la..3 inci kali satu inci...bayangkan la besar gabaknyer tu..tapi pakai name teg nie penting tau..

LimeLoLLipop said...

3 inch X 1 inch???

gile la gabak besar.. hahaha...