April 8, 2009

buah buahan jadi bentuk epal???




mesti korang tertanya tanya kan apa motif gambar ni??
sama plak macam tajuk entry kali ni..
paham x maksud aku yang aku cakap buah buahan jadi bentuk apple?
ce korang tengok gambar kat atas ni..
kan ade macam2 jenis buah, disusun susun jadi cam bentuk apple kene gigit sket..
paham??

motif sebenar??

aku nak diet btol2 nih weh...
so dinner aku sekarang hanyalah berlandaskan buah semata2 ok...
dah beli dah pon kat pasar malam semalam...
so hopefully aku akan berjaya menurunkan berat badan aku sebanyak 8 kilo sebelum 29 mei..
nak tau kenapa?? tunggu la sampai 29 mei nanti... ;)
nak teka, teka la..sape tepat dan jitu aku bagi hadiah..



2 LoveLoLLipop:

siLLy uNder tHe sky said...

asl smpi 8kilo????
byk 2.........
huhuhuhu~
xlrt ak...pnh brjaye 2kilo je..
pas2..ke tmpt asl..hak2

LimeLoLLipop said...

nak kawen.. kne la kasi kurus betol kan.. hihihi...

xde la..saje nak bg kurus.. bosan la sek gemok je..