Lilypie Pregnancy tickers

April 30, 2009

this is Aina Insyirah


memperkenalkan... Aina Insyirah
.
.
.
.
.
.


she is my youngest cousim kat belah family TokSu aku kat Pahang tu..
means cucu TokSu paling muda la kan...
nak dijadikan cerita...
si minah kecik nih, aku sampai2 je tros berkenan kat aku..
kalo x paham, tros suke kat aku...
mmg naseb aku sume budak mmg senang suke n mesra ng aku :)

kejap2 datang, kejap2 nak duduk atas riba...
aku pon kan mmg jenis suke melayan budak kecik..
so x kesah sgt la.. biarkan aje...

tp time sampai time we ols nak gerak from umah TokSu aku tu...
aku dukung la die..
die pon dah siap cantik2 lagi...
by the time aku nak bagi kat Ibu die, die xnak...
die macam berpaling badan ke arah laen...
then siap bubye2 lagi orang sume mcm die nak ikot kitorang...

last2 MakLang die sambat amek from aku...
ha kau....menangis terus ok!
kesiaann pulak aku tgk...


last skali aku g la cium die kan b4 masuk kete..
tup tup die hulur tangan macam gaya suh dukung die tu...
eh eh budak nih... aku nak cium ko je la...
nnt kite jumpe lagi k Aina...


0 LoveLoLLipop: