Lilypie Pregnancy tickers

July 10, 2009

2 hari bersama GHOST


agak kebosanan disini ye. i cant imagine how can i spend my weekend without him..
terasa sangat2 ok... selalu nya friday pukul 7 macam tu si BF dah sampai bangi n he pick me up to dinner or somewhere.
tp not minggu ni...
hai Mira, sebulan kat Ipoh boleh tak kan seminggu pun tak boleh tahan rindu?
betol jugak tu kan.. ok! enough said! tutup kisah si BF.



dari semalam siang, hingga lah ke hari ni (Jumaat), aku tengok cite GHOST 2 kat 8tv punye website.
even semalam ada pergi lab pon, aku sempat bukak banyak2 and then biar cite tu buffer.
balik pas makan sume sambung tengok. harini pon tengok lagi.
time kat umah asek miss je cite tu... maklum la keje kan :)
ape lagi, ade masa free trus balas dendam la tengok kan.

so saje2 je sekarang ni aku nak menyarankan korang vote GHOST 2 untuk SHOUT AWARD tu...
cerita GHOST 2 adalah super best. bukan macam typical Malaysia Tv series yang lain.
ni lain dari yang lain. luar biasa la senang cite..
macam cite2 omputih je. macam SAW. lebih kurang la.
rugi oo kalo x vote cite ni. still ade masa. if sesape yang x pernah tengok cite GHOST ni, bleh la tengok dulu. then baru vote.


saje je aku nak suh korang vote cite ni.
bukannye aku dapat pape pon if korang vote ke tak vote ke.
bukannye ade sesape pelakon dalam cite ni kenalan aku.
kot2 la korang pikir ni mesti ade sesape suh aku promote ke hape ke kan.
takde ok. ini memang ikhlas aku buat. hehe.. ;)

0 LoveLoLLipop: