Lilypie Pregnancy tickers

July 9, 2009

zaman dolu dolu



aritu time cuti kan, aku ade korek2 bukak album lame2...
tgk gambar aku time kecik2 dulu rase best la plak..
trus aku scan.. tujuan? untuk simpanan dan untuk ditempek kat sini.. hehe
boleh kan uols???
mesti korang pon nak tgk camne la gamaknye rupe muka aku time kecik2 dulu kan??
bek ngaku cepat... ;)


tadaa!!!


siap letak gambar ngah nanges lagi ha...
special pose ngah kuak lentang lagi.



ni mungkin dalam lingkungan umur yang same cam gambar kat atas td kot...
tak pun lebih kurang je.. x banyak beza.



pose gambar ala ala takot ngan kucing kan...
pastu takde nye takot ngan kucing dah, lagi melekat ngan kucing ade la aku nih.
pantang jumpe... kalo boleh amek, aku amek je mane2 kucing yang aku suke.
tapi pikir2 balik mesti orang punye kan kalo kucing tu dah over comel kan?
mesti la ade orang jage..



ni plak muke overexcited... takpe...
muke kanak kanak overexcited pon x nampak buruk..
nampak comel je lagi kan..



ni plak time birthday aku yang ke 4 or 5 camtu la...
muke kena paksa amek gambar... masam jek.
serious seh... time tu kan aku xde adek beradik lagi, so adiah yang aku dapat super banyak..
heaven gile time tu sampai tak larat nak bukak la...



ni plak time aku darjah 1... sbb pe aku cakap time aku darjah 1?
sebab korang nampak x kain lampin bersidai tu?
tu adik aku punye la..
aku dapat first adik time aku darjah 1 la...

yang lelaki kat belakang aku tu jiran sebelah rumah.
dia boleh dianggap my childhood memory la kan..
sebab besfren time kecik2 dulu...
skang even dah pindah rumah pon kitorang still contact mengontact lagi.
name die Palie or to be exact Fazli.



p/s: itu saje wat masa ini k... gambar dari baby sampai darjah 1. nanti laen mase aku tempek yang laen plak.. lagipon, aku taknak letak banyak2 gambar sangat.. biar siket tp padat. btol x?


0 LoveLoLLipop: