Lilypie Pregnancy tickers

July 17, 2009

drill oh drill





u olls mesti tau kan ni gambar ape??
kalo sape yang tak tau tu, ni la mesin drill..
yang orang dok tebuk2 dinding tu..

nak dijadikan cerita, ini lah makhluk (makhluk ke?) yang mengganggu aku satu ari ni.
kejut aku bangun tido, and buatkan aku tak mandi lagi sampai sekarang..
nak mandi pe jadah nye kan, yang dok drill2 bagai ni sume jantaannn...
kang mau dibuatnye aku kuar bilik g mandi, kne rogol ke, kene intai ke, tak pasal2 je kan..
so aku amek keputusan untuk terus stay dalam bilik sampai mesin drill tu rosak.
ahahahaha.. dah rosak baru diorang reti nak stop and balik ye tak??
tapi sekarang still dok grenggg greeennnnggg lagi...

kacau2!! aku tak lunch lagi ok!!! sedeyh!


p/s: kenapa diorang tak buat time cuti dulu je? knape time student dah masuk baru sebok nak buat drill2 nih?? dah la btol2 tepi bilik aku. hangen hangen.


0 LoveLoLLipop: