Lilypie Pregnancy tickers

July 20, 2009

mencari barang2 hantaran


//gambar sebagai mukadimah//

*kami duduk di belakang?*

ya..yes2.. kami duduk di seat belakang..
ini bermakna weekend kami kali ini tidak hanya berdua..
tapi berempat... plus si BF's bestfren named ABOY..
sebelum ni aku tak pernah sebut langsung pon kan pasal Aboy ni..
hahaha..aku pon rase pelik nape aku tak sebut2 pasal die..
kitorang keluar berempat dengan tunang Aboy ni skali... NANA.

memula tunggu diorang sampai ya raabi lame nak mampos...
sabar je la... dari sebelum makan, sampai abes makan, sampai sempat g Ampang Point lagi, tak sampai2...
hangen je si BF...

then diorang sampai, kitorang balik si BF's place, park kete, chow naek keta Aboy..
car pool la.. sharing is caring kan?? :)
straight away ke KLCC... nak cari barang2 untuk hantaran..
macam handbag, belt, kasut n so on..
tapi bukan untuk kami (me n si BF), tapi for Aboy n Nana la...
diorang nak kawen dah..
jalan2 merangkap pengapit diorang & penasihat gitu..
hahahaha... penasihat konon, macam ada pengalaman kan...
time tengah jalan2 tengok barang tu takde la pulak snap2 gmbar kan..
time dah penat keletihan tersandar duduk baru teringat nak snap2 sana sini.
kite rest dulu!


*si BF*


*si BF & Aboy*
muka tengah melawak campur dengan muka konon bajet artis nak tutup2 muka n konon2 tak nampak camera time orang amek gambar.


*last but not least, Nana*


gambar aku takde. kate aku yang amek gambar kan..
padahal dah balik umah baru perasan gambar aku takde.. hehehe

melepak2 cakap2 gelak2 sampai KLCC pon dah tutup..
kedai2 sume dah tutup baru kitorang keluar.
orang yang keje Coffee Bean time tu mesti bengang je sebab x leh balik lagi sbb tunggu kitorang blah.


0 LoveLoLLipop: