Lilypie Pregnancy tickers

July 12, 2009

siapa juara Mentor 3??


nak g tengok konsert final Mentor 3... tapi takde sape pon ajak aku..
huahuahua... sedeyh je ok...
korang rase sape yang menang antara 2 tu?
aku nak Black yang menang... he is so talented bagi aku.
and one more thing yang aku x puas ati, knape bagi Chaq masuk balik selepas terkeluar semi final aritu?
dah la tak best si Chaq tu...
aku tak suke Chaq sebab Ajai mentor die... haha.. bole x?
pape je la... asalkan aku bahagia.
hehe..

support BLACK n MAS IDAYU!

aku akan support orang yang betol2 talented.
and orang yang memang nampak usaha die dari awal die masuk Mentor 3.
and orang yang consistent die punye persembahan.
kalo yang consisten tu dah tentu la berbakat kan?
bukan ikut musim kan?


3 LoveLoLLipop:

Chilabaey's Spot 2 said...

Saya pun sokong juga.... Tapi jarang tengok konsert mingguan....

prankster_blossom said...

yes...aku pun sokong black...hehe

MYRAspberry said...

yes! BLACK menang padan muka Ajai. hahaha. (gelak syaiton.)