Lilypie Pregnancy tickers

July 21, 2009

my first ever survey berbayar


tajuk entry nak panjang aje kan...
mmm, btw, memang btol pon...
tadi time before class start, ade lecturer dari mane tah masuk bawak macam buku nota A5 size..
aku ingat class tu dah tukar lecturer, tetapi rupe2 tak..
lecturer tu masuk nak suh
buat survey...
tapi limit 65 melayu, 65 cina, n india tak kesah berapa pon..
and the best part is sape yang buat survey tu akan dapat RM5..
walla weyh, tak penah lagi dalam sejarah idup aku buat survey berabayar ni..
tapi aku tak de la desperate sangat kan nak 5 inggit tu. tapi kalo dapat tu bak kate orang, "rezeki jangan ditolak"
so aku pon dapat la buku soalan tu..

and guess what??
no wonder la dapat RM5, sebab soalan die ya raabi bapak banyak nak mampush!
sampai 18 muka surat ok.. mak down sekejap.
dah tu soalan pasal perlembagaan persekutuan.
aku yang tak suke sejarah ni ko bagi survey perlembagaan ye??
dah name pon survey bukan soalan peksa, aku pon jawab la ape yang aku tau kan...
.
.
.
.
tengah jawab ni.
.
.
.
.
.
siap!
gi depan hantar.
tulis name kat form, amek duit.


balik tempat duduk.
simpan duit dalam wallet.
balik bilik amek gambar.
sket punye cantek wa crop tu kan. clap clap! :)


0 LoveLoLLipop: