July 15, 2009

saya tak jaga dia. saya jahat ke?


si BF terus demam lepas balik dari BTN tu..
risau jugak kan demam time2 sekarang ni..
banyak jenis demam dah ade...


kat Lendu pon dia cakap dah ade H1N1 tu.. terus dia g cek doc tadi.
Alhamdulillah..everything's fine.
cuma perlu banyak berehat sebab suhu badan dia berubah2.

saya harap sangat saya dapat jaga dia.
tapi tu la kan, jauh...

saya sedih.
saya sakit dia jaga. macam dalam ENTRY yg dulu ni.
dia sakit saya tak jaga pon.
dia dah la jenis tak makan ubat bila tak suruh.
sorang2 je dengan housemate kan. kesian. rindu.


0 LoveLoLLipop: