July 20, 2009

pelancong @ pelacur???


lepas CB, kitorang terus keluar... kitorang parking kat Avenue K. murah sket...
boleh je kalo nak lalu laluan bawah tanah tu kan, tp si Aboy ni nak berasap2 la plak kekdahnye..
kene la lalu luar...


*bagi chance kami dating sekali sekala ye*
wink~wink... sambil kelip2 mata ala2 comel..


tengah2 jalan kat luar tu, aku pun bersuara dengan lantangnye.

Me: B, jom kite amek2 gambar nak tak? lepak2 jap tunggu Aboy isap rokok.. I kan pelancong, mesti ar nak amek2 gambar wat kenangan2 hahaha

Aboy: ko pelacur??? (nada terkejut yang amat)

Me: hotak ko.. aku cakap pelancong la... deyy...

maka bermula la sesi fotografi yang tak berapa cantik sangat hasilnya..
ate sume pakai camera phone kan... nak cantik mane la sangat..


*me & nana the tunang orang*

sepatutnya before this pic, ade satu lagi gambar si BF tengah dukung aku nak naek atas tembok tu..
walaupun aku ni agak besar (bkn agak lagi, tapi memang besar), si BF larat ooo angkat.
tembok yang kitorang duduk ni tinggi tau...
mane ek gambar tu, dalam hp Aboy kot ek???
takde plak dlm hp aku... mmm...


*jejaka jejaki yang macam nak mintak penampar je*
si BF dok usung handbag aku.. aku dah stok tak larat nak bawak handbag dah pon.


*ha..kali ni banyak gambar aku... :)*



p/s: sila baca dengan intonasi pengumuman,
perhatian kepada semua pembaca2 MYRAspberry ini, penulis adalah memang pantang nampak kamera. sekian, harap maklum.


0 LoveLoLLipop: