Lilypie Pregnancy tickers

July 7, 2009

nak tau x???


korang nak tau x mane aku menghilang???
ke xde sape pon kesah pasal aku hilang x update blog ni??
hehehe...

sebenarnye aku x hilang memane pon...
ada je... tp busy sket...
i keje parttime ok...
as a promoter kat Riamoda kat simpang pulai...
tau2 je la kan if keje promoter ni, sure2 la penat nye tahap cipan kan...
mmg x larat den nak ngapdet blog2 FB bagai ni sume..
kadang2 tu just on9, bace2 blog orang le, tgk sane sini sket, then out.. tido...
penat weyh.. tambah2 time nak dekat2 sale... lagi la.. macam2 preparation kne wat.
time sale plak, orang berpusu2 masuk. kedai x bukak lagi pon customer dah tunggu kat luar nun...

aku ade gak wat keje2 "pengkeranian" (btol ke ayat ni)
just simple2 cam data entry gitu...

sampai ade senior promoter kat situ perli aku la...


X: Aik, baru keje dah naek pangkat jadi kerani???
Me: ish, xde la naek pangkat pon... 

(tp dlm ati aku... "kalo betol aku naek pangkat pon, bia la... at least aku ade degree, ko xde pape pon.. pegang komputer pon x reti kan.." tp dalam ati je la.. yang die nak perli2 aku tu apesal??? susah btol kan tengok orang senang.)


gaji ok la... for 3 weeks aku dapat 6ratus lebeyh..
not bad kan..??? dari aku dok umah goyang kaki n tambahkan berat badan je, bek aku keje..
at least dapat tambah kawan n pengalaman..
btol x??



jadi, itulah sebabnye kenapa aku x update blog nih... ;)



p/s: dwet gaji tu xleh ye nak belanje kepada sesape yang nak mintak blanje.. dah abes dah pon... ngeh ngeh ngeh.... :)


0 LoveLoLLipop: