Lilypie Pregnancy tickers

January 4, 2010

3 hari weekend orang cuti, aku keja. PENAT...

hye uolss... today takde entry kan... hihi... macam la tak biasa kan blog ni takde entry. tapi kan aku dah ala ala berazam nak kembali aktif berblogging, so harus la aku rase bersalah pada diri sendiri if tak buat entry kan..

tapi korang please please la jgn blame aku.. huhu... im very tired one during last weekend.

dah la new year tak cuti kena kerja.. sabtu ahad pi outstation. memang tak sempat la den nak wat entry. ate semalam je tido pukul 8.30 mlm kan.. celah mane nak datang entry.

penat celebrate new year lagi, tido dalam 2 3 jam je, terus kena bangun pi keja haa...gila ko satu ari suntuk keja je. memang penat.

so, aku adalah tak sempat nak mengtransfer gamabr2 ke laptop untuk dijaja disini. hopefully malam ni aku buat itu semua and esok pagi ade entry! takkan la nak wat entry bodo2 takde gambar kan... hihi...

c u tomorrow!

0 LoveLoLLipop: