Lilypie Pregnancy tickers

January 7, 2010

Joo Chiat Complex


after we had our dinner at Mr. Teh Tarik, kami sume bergegas nak pi carik tempat lain nak lepak jalan2. kan dah di beritahu plan jalan Singapore ini tak di plan dengan baiknya, so kami macam tak berapa nak ade hala tuju.

hahaha...statement aku terbaik kan... so main redah je la.. mane jumpe kami masuk. tu yg kami jumpa this mall ni.. its more like Times Square je... tp Times Square lagi best la..


so inilah Joo Chiat Complex... name very the chinese. kami kagum dengan lampu2 banyak2 plus cantik2 kot. macam kat Pavillion time Christmas, macam tu jugak la lampu2 kat sini. tu pasal rase nak masuk... hehe... after park kete je terus terjah!


see...aku jadi babysitter plak datang sini... mak pak dok dating, Suzie Topet pon dok jalan sama, aku?? jalan ngan budak kecik ni je la... naseb bek die nak kat aku, sikit2 auntie sikit2 auntie.


time kami bergambar ni idak le pulak nak nampak lampu menyala cantik2...penat berposing disitu ye..

can u see??? nampak tak?? bukan aku suh tengok vontot pompuan pakai skirt tu, aku suh tengok escalator tu... gile la tinggi nak mati kot.. rasenye 4 tingkat kot tinggi escalator ni... takpun lebih...dah naik baru perasan mak aihh tinggi nye...

both of us having fun in Adidas shop. memang betol pon orang cakap branded item kat Singapore ni memang yang limited edition punye. mmgxde kat Mesia la... sume cantik2 plak tu.. nasib baik aku tak bawak banyak duit.

last but not least, harus la bergambar lagi dengan lampu2an yg ade. kate tak puas bergambar dengan lampu tadi kan... hihi... tapi we ollss tak gerak balik terus tau, we ollss singgah satu tempat ni lagi, bukan jaoh pon, sebelah je ngah complex ni.

0 LoveLoLLipop: