Lilypie Pregnancy tickers

January 26, 2010

taman tasik ampang...


sabtu petang yang membosankan yet happy cos im with him. he picked me up at my office. yes! saya kerja pada hari sabtu..gigih kan buat OT. takde maknanya aku nak gigih kalo tak terpaksa dipaksa n masa memaksa... aku buat pon sbb bos aku takde g Italy, so keje mmg belambak la.. then tetibe ade bos lagi satu ni bagi dateline by this week plak. bos aku tak cakap pape pon lagi tetibe bos laen bagi dateline, melompat la aku.

tapi keje ari sabtu 3 orang je. nasib baik ada jugak orang dari aku sorang2 kan..hehe...


see... my face yang very the pale with no make-up.. g ofis pon pakai tshirt je. malas bercontact lense bagai sarung spec aje. very the selekeh me.


ni taman tasik ampang tu bagi sesape yang tak pernah pegi. ala, tempat yg dulu2 ramai orang mati tu... hahahaha..betol weh, umah si BF dekat2 sini. kirenye die mmbesar kat sini la. so die tau la kisah2 yg jadi kat tasik ni dolu dolu.


tengah2 lepak kat tepi tu, tetibe pakcik ni nak bagi makan ikan. die pon pi la beli roti kat orang jual eskrem tu. kan ade aiskrim roti, so bole la nak beli roti saje pon. padahal ikan nye alahai, cenonet2 je.. takde pon yg besar2 boleh wat ikan bakar pon.


roti tu ala2 roti hotdog. tp lembut gilos la. bahagi 2 uolls nak bagi kat aku, bukan nak belikan je 2 terus.. hahahaha..

roti yg dibahagi sama rata adil saksama gitu kan, si BF punye yang abes dulu, pastu mintak2 siket kat aku.. bile aku taknak bagi, tarik2 muke manja2. hahahaha... then ajak bergambar taknak sebab mogok aku tak bagi roti. ngades!


banyak jugak aksi membuat muka... u dont want to see others i bet.

0 LoveLoLLipop: