Lilypie Pregnancy tickers

January 6, 2010

first move


sebenarnya, kitorang plan pegi holiday jalan2 kat singapore ni pon main2 je... tapi last2 sume macam beria2 plak, then terus jadi..

aku dengan dah la merajuk ngan si BF at first n aku cancel kan nak g Singapore tu... siap dah tido bagai dah dalam bilik.. tapi digegar oleh Watie n Suzie plak... nak wat camne, kejut punye kejut, cakap punye cakap, aku pun bangun la berkemas. time ni hari Jumaat malam. so saya adalah penat sebab balik dari keje. diorang yang laen sume cuti bole ar...


we ollss gerak from Cengal around 11 jugak la. Watie n Ikmal husband and wife datang our house. then Topet pon datang nak dekat2 pukul 11 dah park kete kat condo kitorang tu..

sebenarnya, malam we olss bertolak ni, kitorang tak terus g Johor. kitorang singgah Melaka tido Melaka dulu. Its Ikmal's family punye rumah. tp takde orang duduk. its more like weekend punye rumah je.. so kami bermaharajalela la malam tu kat umah tu.

oh! ade nak tambah sikit. bukan kami berlima (me, Suzie, Topet, Watie, Ikmal) je tau... si Eisya/Ica/Caca anak Watie pon ikot.

si Bf xde ar ikot sebab die pegi Pangkor. ade konvoi2 ngan kawan2 die. sume laki plak tu takkan aku nak nyendeng2 ikot die kan..

0 LoveLoLLipop: