March 18, 2010

jalan2 Ahad...


hari Ahad lepas biasa2 saje... bangun pagi, mandi, siap2.. pergi kenduri kawan si BF. kenduri lagi. aku je tak kenduri2. haish....

then lepas kenduri balik terus. tau2 je la kan kenduri sangat la panas bahang nye tengah2 hari tu.. terus balik takde mood nak jalan.

lepak rumah, tengok DVD je.. sampai nk tetido2 dah layan dek nak ujan lagi.. then Topet call ajak keluar...


seperti biasa....kami keluar berlima. Me, si BF, Topet, Suzi, and Juling a.k.a Nashrul...

jalan2 Sg. Wang, Times Square. Tiap2 minggu tempat tu je kot yang paling dekat and senang untuk kitorang.

tapi bila dah sampai Sg. Wang, confirm2 kitorang akan pegi main game. macam budak2 kan? siap tuka 10 20 token lagi sakan nak bermain punya pasal.. main Daytona 5 orang and aku kalah. 5th place plak sebab ter choose kereta auto. memang la lambat kan kereta auto. kena bahan satu hal.


lepas penat main, terus pegi makan.. mana lagi kalo bukan Tepannyaki. dah la aku tgh diet, terus tak jadi diet dengar Tepannyaki nih... shit! my favvy ok..

kawan pon tak membantu nk kurus.. camne nih??

0 LoveLoLLipop: