Lilypie Pregnancy tickers

March 16, 2010

terkejut tgk...



mende nih... Yaya ade kat atas... selama ni aku memang tau parking kat ofis aku ni memang boleh angkat turun naik kereta macam ni...

maklumlah, parking kecik je, so nk jimat space, nak muat kan banyak kereta, diorang buat macam ni... before this tak pernah plak kereta aku kat atas kan...

sekali tengok macam ni...terkejut jugak la.. dah la dengan tak reti nak turunkan macam mane... puas aku pulas tekan tarik satu push button ni, tapi tak jugak turun...

haish..naseb baek ada sorang mamat dari store ni tolong aku..rupe2nye pulas kunci, bukan button! apada!

5 LoveLoLLipop:

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

bagus gak cam nie.. jimatkan ruang.. heheh~

bspotgurl said...

hehe, I memang tak gemar parking mcm ni.. rimas & lemas dibuatnye

azx cream said...

wth!! haha..biz kalo dah pulas kunci..xjatuh ke atas kete bwh tuh? *confuse*

sheila izrin zaki said...

hahaha cute name yaya~ hehe cool parking space! nak suro dorang wat camtu la kat ppum. hehehe

MYRAspberry said...

shahrul: tau takpe kan...jimat ruang.

bspotgurl: aah, memang rimas pon kadang2 nk kene angkat turun bagai...

RA: la...takde nye nak jatuh atas kete bawah tu. kire nye, kete bawah tu masuk bawah lagi la.. bawah tu ada ruamng kosong lagi..

shiela: hehe...cute kan Yaya...suruoh2 jgn tak suroh... kalo diorang tak tau, boleh tny aku.. hihi