Lilypie Pregnancy tickers

March 7, 2010

sunset @ Pangkor

after siap2 mandi sume, kan aku cakap we ollss yang tak pegi snorkelling ni dah siap2 landing2 lagi kan.. aku siap nak terpejam lagi mata nih..

then Hilal mesej Intan ajak pegi tengok sunset.. Intan ajak la aku skali.. bole plak aku cakap taknak pegi sebab Hilal maybe ajak Intan dating kot... hehehe... last2 aku siap jugak pegi sebab aku tengok bukan diorang berdua je pegi.



ade Intan, Sheila, Hilal, Fizi, and Keri.... so enam orang sumenye... ni time berjalan ni dari guest house kitorang nak ke tepi pantai ni.. dalam 200 meter jugak kot jalan masuk ke dalam bilik yang kitorang duduk tu..


sampai2 pantai cari tempat port yang best sket nak tengok sunset kan, tapi sayang nye terlingdung dengan pulau la.. so view tak berapa cantik la sunset tu...

then dekat pulau sebelah dari sunset yang terlindung tu, kitorang ade nampak budak2 pakai life jacket ramai2. dengan time tu budak2 yg g snorkelling tak balik lagi, kitorang pikir, SAH! ni diorang tersadai.

then bila dah nampak bot pegi amek diorang, baru kitorang cam lega sket..



sume nye pic melepak kan sambil sembang tak hengat dunia. kalo dah ada Intan dengan Hilal, confirm bising and bergaduh punye. nasib baek diorang tak buat perangai lower form dulu main baling2 ais kan..

pic sunset tak sempat nak amek sebab tak perasan matahari dah tenggelam sebenarnye. kikikikikiki...

oleh kerana penat berendam yang terlalu lama, LAPAR ok! then Hilal si penjawab call di servis centre pon belanja la kiotang makan beger special... yeay! Hilal baik... aku takleh belanja lagi sebab time datang ni gaji tak masuk lagi. so sad ok... kalo tak boleh borong satu pulau ni...


1 LoveLoLLipop:

siLLy uNder tHe sky said...

tyme trsadai kt pulau ngn geng2 sn0rkeling!!hakhak...l0st2...