Lilypie Pregnancy tickers

March 9, 2010

urut = ngantok


semalam aku g urut... kat rumah urut.. first time ni masuk rumah urut... kekekeke.... tapi aku tak tau la plak diorang buat service S*X ke tak kan... tujuan aku masuk sane hanyalah untuk urut badan yang sengal2 nih...

hari2 duduk mengadap PC je kat ofis mau tak sakit belakang... sakit ooo belakang bahu aku ni... so kite kena la manjakan diri sikit kan... :)

apa salahnya sekali sekala buang duit belanja lebih untuk diri sendiri...kalo aku tak jaga tubuh badan aku ni sapa lagi.. tak pasal2 belom umur 30 dan bongkok tak ke naya...

dia urut pon best la..sedap je ie ketuk2 belakang and tarik2 kaki tangan aku..abes meletup2... oh lupa. of cos la perempuan yang urut aku tu ok..kalo lelaki tak payah pon takpe. terima kasih je la nak suh aku bog*l kat ko bagi urut badan aku.

pegi semalam pon dengan Suzie.. my housemate. dalam pkul 10 lebih jugak la baru we ollss start urut... then urut sejam lepas urut g tengok member2 main futsal jap. Suzie nak tgk BF die main la kan of coz. BF i xde u kat Melaka keje.. huhu... balik rumah dah pkul 12.. bumm! tido!

tu yg macam mengantuk lemau je arini tido pon lambat kan semalam... aku tak biasa la tido lambat if hari2 keje ni... biasa2nya la kan, pukul 10 dah confirm tido.. sekali sekala ada la tido lambat..

boss takde. outstation. nak tido bole?? tapi HR belakang ni kacau je la... terbantut niat..

0 LoveLoLLipop: