Lilypie Pregnancy tickers

March 31, 2010

Taman Pertanian



at Bukit Cahaya Seri Alam... Shah Alam nun...hari sabtu. nasib baek hari sabtu, sempat lagi nak berehat hari ahad tu...

aku sila la jangan harap nak drive ke sana... mak memang failed ok jalan2 ke Shah Alam ni.. me dunt like ok sesat2. so dengan tidak mahu menyesatkan diri, mula2 ingat nak gi rumah Kak Linda je dekat Klang naek KTM turun Padang JAwa, then Saras (my officemate) ajak naek dengan We*cha*rd one of my boss.. act, dia ni abang boss aku...

So me and Saras gerak from office with him. he camepurposely untuk amek we olls.. terharu jugak. tu la sape suh jadi buta jalan kan... kan dah kena menyusahkan orang. btw, thanx we*chard!

sampai2, breakfast, then kumpul!!!



oh! ni pompuan gilo cium pokok...kalo aku taknak ah.. baek cium Channing Tatum.

tak sabar dah ni nak masuk. kumpul 11.30am, first group 12.00pm and second group 1.30pm. aku amek second group..boleh merayau dulu.


masih bersemangat nak jalan2..tu yg lompat2.. btw, ni Yatie yang amek gambar ni.. and aku rasa, she's the one yang pandai amek gambar aku lompat. means tau timing aku segala la... credit to her!

then, sementara nak tunggu pukul 1.30, kitorang jalan2 ar dulu dalam taman tu.. ada macam2 taman, tapi macam tak sume terjage je.. ada yang rumput2 dah panjang2... sedeyh je tgk macam tu. dah la ramai foreigner datang, memalukan jugak la kan...

ada Dam jugak dalam2 utan nih...

taman haiwan yang entah mane haiwan nye...


then pulang ke entrance skytrex balik..time nih tengah tunggu shuttle bus die dtg, sempat la amek gambar dulu kan... tapi time ni panas gile kot.. sebab bukan fully hutan lagik.tu pasal panas kot.


dalam bas takde keje amek gambar kasut. bus ni open air. macam ala2 bas kat zoo tu... sume pandang tepi, bukan pandang depan.

FYI, ramai kawan2 aku beli kasut sukan baru..hehehe... nampak sangat jarang bersukan takde kasut sukan macam aku yang kuat bersukan ni.

tolong la mira oi...kalo ko kuat bersukan takdenye si BF panggil ko "mok". but i think i like it when he call me mok like "mok, bangun mok". oh how sweet!

0 LoveLoLLipop: