Lilypie Pregnancy tickers

March 24, 2010

Supreme Sunday 1 - Dental Appointment


hahaha...title tak boleh blah. nak jugak vouge gitu... or dengan kata nama lain, BONGGAH!

last sunday was a tire day i think...bangun awal...pukul 9 macam tu... hahaha..kire awal la kan sebab tido pon around 3.00am.

dah la aku cukup pantang kalo hari2 cuti ni kena bangun awal. lagi2 plak bila kena paksa dengan si BF kan..urrrghhhh!! berangin seketika bila terpaksa membuka mata dan menyeretkan kaki ke bilik mandi. keetidaksukaan disitu.

dan tujuan utama adalah untuk ke klinik gigi...dia ada appointment. dia ok bukan saya!!!

mula2 kena pergi damansara dulu which is rumah kakak die...then from there baru g klinik dekat area damansara jugak bersama2 his si and his mom. can u imagine from Ampang to Damansara?? macam kat Ampang takde klinik gigi kan....

tapi before pegi tu, si Boboy, anak kakak die sempat cakap ngan aku.

Boboy: why dont u stay here with me??

sebab die tau bukan aku ada appointment pon.die suuh layan die main. tp si BF tak kasi lak...huhu

then bila sampai klinik gigi tu, i was quite shocked actually. sebab klinik die mewah sangat. named Smile*Shop. siap ada Datin lagi tengah tunggu turn. patut la pilih klinik di Damansara instead of klinik yang ada kat Ampang.

can you see the interior?? tak macam typical klinik kan... aku ni jakun skit. tak pernah masuk klinik mahal2 camni. nampak tak handbag LV Datin kat atas meja tu.. :)


ni si BF siap boleh landing2 lagi dekat waiting room die. dah la kerusi best, berbantal2 lagi die kasi. then remote astro plak di tangan aku. heaven! muka si BF terpaksa dicensoredkan sebab dia tak shave! aku tak suka!

see kerusi menunggu die...


lepas tu sume orang masuk jumpe doc, tinggal la aku sorang2... aku pon layan tv je la dengan akak receptionist tu tgk Melodi.

lepas si BF dah siap, keluar je bilik doc, tak bercakap ok. sakit katanya. hahahaha.... tapi kejap je, lepas tu bising balik as usual.

0 LoveLoLLipop: