Lilypie Pregnancy tickers

August 23, 2010

@BarraCafe


sabtu buka puasa dekat Barra*Cafe somewhere in Ampang. Tempat second day aku buke aritu... tapi kali ini kite amek set buffet pulak ok... RM36++ per person....


makanan adalah super sedapp....tapi ada sket terlebih masin... tapi ok not bad... aku mula2 dah terjah nasi putih and gulai ikan masin + nenas. terbaik la... sama macam mama masak je rasa...feeling2 kat rumah jap..

lepas tu ada lagi, kambing bakar punya turn and ketam bercili! terbaik jugak... itu je yang aku betol2 lahapkan pon... haaaa, plus kerabu kerang.. sodap juga.... boleh kata suma sedappppppp la....dessert kuih muih suma sedap... 5/5 stars ok aku bagi...

tempat pon tak pack ramai orang sangat... just nice je. so takde la ko berlanggar2 montot nak amek2 makanan kan.... kitorang berbuka dok kat open air nye tempat... kami berenam me, si BF, T0pet, Suzie, Pyan and Mira.. another mira ok.... ;)

time kitorang lepas buke ni kan...ada satu kejadian curik laptop kat kedai sebelah ok... real depan mata... esok aku cerita ye...


0 LoveLoLLipop: