Lilypie Pregnancy tickers

August 30, 2010

sabtu - longlai....


sabtu adalah hari yang paling memenatkan bagi aku... coz aku kena datang ofis... ada outstanding keja need to settle before 1/9/2010. so sebelum apa2 jadi hari isnin, like tak sempat siap ke, baik aku buat awal2 kan...

dari pagi pukul 9 aku meleperkan vontot kat opis sampai pukul 4. then si BF pick me up from office sebab aku nak berbuka at my fren's house. sekali melawat dia baru deliver dia punya second baby. jem punya pasal nak ke area S3rdang sana dekat2 pukul 6 baru sampai rumah dia... tapi sempat la singgah bazaar beli apa2 dulu kan..

her first daughter used to rapat with me dulu time die dok kat KL.. skang dah pindah S3rdang, so jadi kureng sikit... ini la budak kecik yang pernah comolot dengan aku, siap pakej siap gigiiiitttt bibir aku...


she's just sssooooo adorable!

rasa nak pelempang kan sebab pose comel macam ni??



and this is her baby... named Farisyia. baru berusia 9 days old time ni... kesian kawan aku tu.. raya nanti tak boleh nak makan rendang lemang semua sebab dalam pantang lagi. kitorang siap dok ejek2 dia lagi..


sampai satu tahap tu dia buat wish "Ya Allah panjangkan la umur aku. aku nak tengok and gelakkan korang pulak time pantang nanti.." hahahaha...bole tak dia wish macam tu?? korang tu aku n suzie my housemate. hahahahaha apa2 la janji kita happy.


.

0 LoveLoLLipop: