August 5, 2010

mencintaimu...


dosakah aku...mencintai mu...

but, i hate u. yes u. the one i love. the one that keep makes me pissed off all the time!

pls dont say that i tak bagi u chances! banyak kali dah. i yang terlalu bodoh sebab bagi peluang kat u banyak kali sangat. sebab tu u jadi macam ni.

naik lemak! sampai jadi tak reti nak menghargai and mengenang jasa, tak kenang budi. i tak sangka la u macam ni. i jaga u, jaga hati u, jaga nama u, tapi sekarang macam ni u buat kat i kan?? i tak tau apa i nak buat lagi sekarang. u pelengkap hidup i, tapi...u buat i macam ni pulak sekarang.

i rasa nak putuskan saja hubungan kita. sekejap pon tak pa la.. janji i dapat tenangkan diri sekejap. bagi diri i masa utk diri sendiri pulak. selama ni i asyik pikirkan u je...sampai hati and perasaan i pon i tak jaga. i salah i yang kena, u salah pon i yang kena? dah banyak kali i cakap benda ni kat u. i tak tau la apa u nak sebenarnya dari i....

eh eh i rasa i tau. u nak duit i kan... berapa ribu nak ha??? bagitau i!! kalau boleh i nak setelkan benda ni cepat2. sebab i taknak u macam ni lagi. i serabut u tau tak dengan perangai u macam ni. i dah penat. penat layan kerenah u...plss...i pon manusia biasa je.ada hati & perasaan. i mampu gembira n sedih. tapi takkan hidup i ditakdirkan untuk bersedih je? i nak gembira, bahagia...

yaya oh yaya! kereta merahku... sebenarnya kau nak telan duit aku lagi kan sekarang? haish....tu la orang nak pakai kereta, kau pon nak pakai kereta mira oi...rasakan!

yaya sakit... huhu... kena masuk wad.

yaya = kereta
wad = bengkel




3 LoveLoLLipop:

bspotgurl said...

Dah yaya sakit, nak buat cemane? terpaksa lah bawak dia gi masuk wad jugak. nanti nanti baik lah tu

lAl said...

ceh! poyo ja... ingtkan apa ka..

MYRAspberry said...

lal: hahahaha..ang ingat apa?