August 2, 2010

cheesy lava yeppa yeppa!



sejak bile eh pizza ada cheezy lava??? tak tau ponnnn... nampak sangat dah ketinggalan zaman kan...


sedap okaaayyyyy menda ni....tapi warning! ini makanan yang meng mok mok kan... tapi serius sedap.. biasa la kan, makanan yg sedap2 memang menggemokkan. tapi cheese memang takleh makan banyak. cepat muak. tapi sedap. banyak betol tapi nye kan! ;)

yang boleh pegi makan pizza ni pon sebab pegi tesc0. beli barang rumah.. maklumla, nak beli tengah2 bulan, duit kering, sesak.... time dapat gaji la bole beli pon.. hihi... sama je sume orang pon mesti macam aku kan?? aku makan spagheti lagik... tapi pizza tu makan 2 slice je...takde la sume aku melantak. gilo apo. ko ingat perut aku ni telaga buruk ke? semua benda nak sumbat.


dah la beli nye sume benda kecik2 je.. main amek itu amek ini tup tup bayo, haaa...amek kau. tak sedar banyak betol amek...nasib baik tak rembat peti ais ke microwave ke mesin basuh ke kan...ok tak kelakar... kalo betol pon aku buat macam tu, mesti hutang! bukan cash.. hahahaha....


0 LoveLoLLipop: