Lilypie Pregnancy tickers

August 2, 2010

SALT a.k.a GARAM tonight!


korang semua mesti dah tengok kan??? best ke??? aku tak tengok lagi... weekend aritu dah ajak si BF pegi tengok, tapi dia taknak. alasan dia, dia tak suka tengok wayang. aik, pelik aku. kalau tengok transf0rmer yang ada megan f0x seksi meksi tu ko mau pulak tengok berkali kali kan..

rasa macam best kan?? sebab aku memang pencinta Angie Jolies tu pon... suka la tengok dia berlakon and all the stunt. walaupun kadang2 bukan dia yang buat stunt tu, tapi takde la nampak fake sangat. dengar cite, dalam SALT ni sume stunt die buat sendiri. betol ke?

tadi before lunch dapat sms from T0pet:
Nak tengok cite SALT tak malam ni? dalam 8 lebih macam tu. kat MB0 Ampang.

Oraitos. tapi tak ganggu korang date ke?

Ala, kita semuakan madu. hahahaha.... i ajak la Pyan semua nanti. Takpe laaa... Sbb i ingat nak naik motor sebab terus nak g futsal, u datang la dengan suzi.

Bongoks! hahaha.... baek lah...



bongok kan dia bole cakap kita semua ni madu. dah la pakcik BF takde kan. mesti la aku tengok sorang2 kalo diorang keluar date. nasib baik bukan bertiga je... tapi aku tau la sebenarnya dia buat lawak je tu. gilo kau madu!

so malam ini @ 9.30pm @ MBO Ampang = kite tengok GARAM!


0 LoveLoLLipop: