August 3, 2010

murah murah RM2.99 sekilo....


sslluuuurrrpp!!! sedap.. manggis sedap...all time feberet jugak lepas durian... dah lama aku dok melaung2 berzikir kat telinga si BF nak makan manggis nak makan manggis, baru minggu lepas dapat makan. itu pon beli kat tesc0 je. murah jugak tu harga dia. dulu tengok tepi2 jalan macam mahal je, ni nasib baik murah tau.


sekilo rm2.99 je.. tak ke murah tu?? 3 ringgit pon tak sampai kira murah la tu kan...tapi tolak buang berat kulit manggis tu tinggal berapa banyak je kan... lantak la janji dapat lepas kempunan tu.


alamak...gambar terlebih flash pulak..

tapi takde la aku beli banyak pon... beli sekilo lebih je... ada la belas2 bijik je... memang balik je rumah aku terus bedal la...apa tunggu lagi.. kita kasi makan. isi memang cantik. takde busuk pon...


ermm...ni plak macam tak cukup cahaya. lantak la... aku dah suh si BF belikan DSLR kat aku die taknak, kan dah jadi camni gambarnye... hahahaha.... takde kaitan ok nk salahkan si BF.



3 LoveLoLLipop:

lAl said...

Pergh... lapaq... nak terberry pon ada...ahahaha

$ue @nim said...

smlm maksu gi tesco shah alam, murah lagi la... murah sposen jer.. hehehe...

MYRAspberry said...

sue: ye ke??? hahaha..takpe la..dah beli dah abes dah pon..nk pegi ke tesco shah alam tu duit minyak nk menyampai ke situ lagi mahal sari seposen.