August 3, 2010

what can i say?


two thumbs up!

terbaik...


sampai mengantuk2 nak datang ofis pagi ni....

u guys sape yang belom tengok should go for this movie ok... dia ada kena berfikir sikit la.... but it was superb i tell u.


5 LoveLoLLipop:

lAl said...

memang ponk!!!! ending ja aku xpaham!hahahaha. tetap sempoi..ahaha

MYRAspberry said...

hoi... ko tengok ke tak cite ni..apa tak paham pulak... ce pikiaq betoi2 balik... lepas ni confirm ada salt 2 punya.

bspotgurl said...

I belum sempat gi tgk lagi ler
how was it?

♥♥ eija ♥♥ said...

saya pun dah tgk dah hehe..
memang kena piki laa cite kan :)

MYRAspberry said...

bspot: bestt... sangat... tapi tak tau la kali u jenis tak suke genre macam ni kan..

eija: pikir2 pon tetap best kan?