August 18, 2010

puasa oh puasa!


puasa puasa ni boleh buat homesick ok...

rindu nak dok kat rumah sendiri.

rindu masakan mama! oh no! baru 7 hari makan makanan kat param dah muak dah. dah tak tau nak beli ape...

nak mama masak asam pedas, gulai ikan, kari daging, kari ayam, ayam masak merah, gulai ikan masin, tomyam, dan lagi lagi lagi.. telur goreng kalo mama masak pon sedapppppp ok!!!

rindu juga dekat kerabu mangga kat param kat Ipoh...
takde yang sesedap itu kat KL ni aku rase.

ni yang nak balik Ipoh ni...tapi macam sekejap sangat je weekend. takut penat la pulak.. huhu..


0 LoveLoLLipop: