Lilypie Pregnancy tickers

August 27, 2010

kerabu mango! hahaha...

ok im so sorry sebab tak sempat nak publish apa2 pun... nak jenguk2 blog korang2 pun tak sempat.. tipu...ada la tengok2 sikit, tapi baca pon gitu2 je...tak concentrate...

sebabnya semalam busy melampau2 ok.. sampai ada satu tahap tu rasa nak pecah kepala. sebab tekun sangat buat kerja, so jadi macam kepala ni penat. kepala ke otak eh??? semalam semalam nye pon busy jugak...tak sempat pegi bazar pun. but actually bukan tak sempat, tapi tak larat. so beli kat cafe bawah kondo saje... lauk dia sikit je la tapi...TAPI...MURAH GILA!!!

bayangkan la aku beli ayam 3 ketul (tapi kecik tak kecik sangat la ayam kicap dia), RM6. then aku pegi ambil lagi kerabu mangga ada la dalam 3 senduk. dekat nak penuh jugak la plastik putih isi lauk tu aku isi...

time nak bayar tu aku bagi la plastik tu kat orang jaga kaunter kan. aku dah expect mesti 2 ringgit ni....
then dia cakap, "seringgit kak."

Me: huh??? (serius buat muka terkejut)

Then dia macam belek2 plastik tu balik kan, dia cakap lagi, "50 sen je la kak".

hahahaha...mesti dia ingat aku cakap huh sebab mahal kan...padahal aku cakap huhhh sebab murah... sebab kat bazar haritu aku ada beli sama banyak macam tu 2.50 ok.. mahal.. ni 50 sen je...


ni la kerabu mangga tu... sodap ooo.... tapi pedas sket.. huhu... pagi2 lagi dah bagi korang kecur liur kan??? dia punya masam2 manis pedas tu... perggghhhh.... slrrrpppp!

ok stop...

8 LoveLoLLipop:

Hilal Azmi said...

siod!! Lapaq trus....huhu

bspotgurl said...

huh!
macam tak percaye kan

MYRAspberry said...

lal: hahahaha sama la aku pon lapaq...

bspotgurl: hahaha..tu la. huh i mean tak percaya sebab murah. bukan terkejut sebab mahal.

$ue @nim said...

sedappppp... maksu pn dah smggu makn kerabu mangga... smpi naik muak bile tgk mangga... aritu ayahsu wat balik. dia amik kat tmpt keje dia... ni pn ade lagi dlm peti ais.. wat cicah ngan kuah rojak je la pahni..

MYRAspberry said...

sue: kalo mangga tu elok lagi simpan ahad kite nyicah sama2!!!!

$ue @nim said...

ada lagi mangga tu.. tapi dh kecut..nnt maksu soh ayah su amik lagi kat opis dia... aritu dia kata byk lagi.. bln pose ni, org x amik

MYRAspberry said...

heee.....bole2... nnt apa2 da msg maksu ok..

$ue @nim said...

ok.. kalu jadi, rojer2 la.. jgn bgtu last minute.. kang bbuka ngan mangga tu je nnt.. hehehe