August 20, 2010

My Convo-Day


bole tak aku terlupa nak update cerita aku konvo... cerita pon macam dah basi. tak de la basi mana pon kan...last week je. 10/8/2010 aku konvo ari Selasa kat D3CTAR UKM.

so korang tatap je la gambar eh... gambar ni jugak aku letak kat FB. tapi ada diantara korang yang takde FB aku kan..so tengok kat sini....

gambar adalah tak tersusun... malas!














ok itu aje... daaa!!!!

1 LoveLoLLipop:

Nor_Emylin said...

kita ni belaja bertahun-tahun, tapi hari menghargai tuh sekejap je kan...duit pun dh banyak keluar....aish....hahhaha
Selamat la, selamat Ke ALam ALUMNI UKM...hehehe