Lilypie Pregnancy tickers

August 11, 2009

megi dan sos


cerita ni dah basi...tapi gambar dok memanggil2 suh letak gak kat blog...
so untuk tidak menghampakan si gambar, aku cite la jgak sket ok..

korang suke makan megi tak???
ok ok.. aku tau megi tak brape elok kalo makan selalu sangat...
tapi aku tak makan ari2 pon... macam 2 minggu sekali baru aku makan.
tu pon si BF yang belikan, aku tak beli pon..
he worried aku tak makan, maklum la malas nak ke cafe or kuar makan kan.
aku ni pemalas sket orangnye... ce ajak shopping, laju je!

just want to share yang aku suke makan megi curry + sos!
terbaek la rasa die... opss!! megi curry je k...
perisa lain tomyam ke asam laksa ke ayam ke tak k..


ni la sos yang aku suke makan ngan megi curry tu...
tambah dengan panas2 lagi kan.. wow!!


oleh kerana megi cup saje, takde la den nak add memacam..
sube kalo kat umah, segala telur, fishball sume aku nak letak...
plus sos! lagik sedap.



p/s: kate dah gemok, tak reti2 nak diet?? ni entry pasal makan jek.

0 LoveLoLLipop: