Lilypie Pregnancy tickers

August 10, 2009

netball with another team


aku tak tahu ape2 pon... Lau the captain message about the game..
aku ingatkan the whole msum team join...
pada hari kejadian Ahad pukul 7.10am baru aku tau kisah sebenar...
fakulti pendidikan nye budak join this tournament..
tapi tak cukup orang.. thats y diorang panggil kitorang maen dengan diorang..

"owh...begitu kisah nye.."

yang aku kenal, just Kat n Lai saje yang memang UKM nye team..
yang laen tak kenal... huhu..tapi takpe.. maen saje...


tournamaent adalah anjuran Persatuan Bola Jaring Daerah Hulu Langat.
bertempat kat Majlis Olimpik Malaysia (OCM) KL.
ada 15 team yang join... name group kitorang adalah SUKRES.
stand for sukan & rekreasi. sebab budak2 fakulti pendidikan tu major sukan...
tapi bukan semua boleh maen netball rasanya.. ada diorang major game lain kot kan..


si BF ada dtg kejap anta sabun mandi tengahari camtu..
tapi dia malu nak tunggu lama, sebabnya alasan dia, "tak ramai lelaki"
dah name pon netball kan, harus la pompuan jek. tapi adagak netball for men. just utk tournament ni je takde.

kami adalah johan group... tapi sayang kalah pada peringkat suku akhir...
bukan our luck la kan.. what to do...
tapi from my point of view, mula2 pagi2 tu kan agak cam kelam kabut sket..
cam tak terurus gitu.. tapi makin lama makin ok...
team yang join nye siket je, tapi lama sampai petang baru abes sebab court nya satu jek...
tu yang lame nak nunggu tu.. 1 game 15mint... haish...lame tu.. break tengahari lagi kan...


tu yang sampai Kat n Lai sempat tidoo lagi nak tunggu our suku akhir punye game...
aku takleh tido, if aku tido nnt sure badan cam lemah2...

pas kalah suku akhir, mandi, tengok game separuh akhir jap, dapat elaun, trus chow!
si BF datang amek ai... :)

0 LoveLoLLipop: